Saturday, November 07, 2009

Jiko si penembak tepat.... Hehehhehe


Alhamdulillah... tak smpi sebulan nikah dah ada hasil.... tgk skill la geng.... hahahahah...  bak kata pepatah org melayu "rezeki jgn ditolak musuh jgn dicari"... ni sume rezeki dari Allah s.w.t... Result pregnancy test (seperti gambar diatas) menunjukkan ada 2 line (pregnant la tu)...Dijangkakan 9 bulan 10 hari lg (kalo iku fakta sains la) aku ngan miza akan recruit ahli baru...kita sama2 tunggu kemunculannya.... bnyk plan dlm palahotak ni & salah satunye nk train anak aku jd shredder guitar mcm bapaknya...kesemua ilmu guitar akan ku perturunkan kepada anak aku nnti....itu sudah pasti... InsyaAllah

updated 8 november: pegi klinik ptg smlm and doctor dah confirm miza pregnant.. InsyaAllah Miza dijangkakan akan 'booommmm' pada 14 julai 2010...doakanlah yg terbaik utk kitorg k... adios

updated 9 november: Klinik pusrawi bg tau due date 16 Julai plak....

2 comments:

irdhi_hayati said...

hahha tak ingat ayat, "si penembak tepat"
tahniah zico n miza, semga anak yang bakal lahir ini akan menjadi anak yg soleh/solehah, penyejuk mata seisi keluarga...jaga miza elok2,ko kene banyak2 sabar, jaga tingkah laku, jaga hubungan dgn tuhan, n last sekali pesan kat miza(kopun sekali lah ye) baca dan hayati surah yusuf dan maryam..org kata nak suruh anak lawa, sbnrnye bukan gitu, surah yusuf ngan maryam tu menceritakan kesusahn nabi yusuf ngan siti maryam, klu kite rs mengandung tu sush, melahirkan tu susah, susah dan sedih lagi apa yg dlalui nabi yusuf dan siti maryam...

Sabby said...

Siot je ayat! aku lambat dpt brite! Sume sbb ko restrict blog ritu..huhu.. Anyway..tahniah sbb tembak tepat! Bak kata aku tadik, terbukti kejantanan ko! Heheheh..

Aku doakan ko n miza wift baby sihat....