Sunday, June 15, 2008

Aku di tagged oleh aie.... heheheeh

One

Aku di tagged oleh aie.... heheheeh

1 minit yang lalu, ape anda buat?
• Bg milidon kat din.... din demam sal mandi pool smlm

1 hari yang lalu, apa anda buat?
• Kluar ngan sab, adik sab & miza pegi cari motor kat sec.25 (day) + Mandi pool ngan bdk2 office (Night)

1 hari lagi, ape anda akan buat?
• Kerja la

1 orang yang terakhir menelefon kamu?
• Miza... love you so much

1 makanan yang baru dibeli?
• Sate Hj. Samuri...

1 barang yang baru hilang?
• Pendrive.... mana aku letak huh?

1 cerita yang baru ditonton?
• Speed racer....

1 hal yang terakhir digosipkan?
• Bos aku yg gampang nk mampus...

1 kata yang ingin diluahkan..?
• Miza... sanggup kawen ngan abg x?

1 buku yang sudah dibaca?
• JPI 14...

1 penyakit yang sering datang?
• Stim.... sakit woo... lebih2 lg kalo pakai sluar jeans... susah nk berjalan...

1 keinginan?
• Keinginan yg xkan menjadi kenyataan...
---->>Nk beromen ngan twin chicks (blond & brunette) .... aaaauuuuuuuuuuu.......

3 comments:

Radin Hairi said...

Hahaha, expected answers from u :P

Sabby said...

damn!!! macam sial part2 last tu..

siap ada ayat mcm nk lamar miza...ahaks...awwwww....romantik ganaz sungguh kamu ni..:)

irdhi_hayati said...

hahahaha..masa aie suh bc blog ko, aku dh agak dah..